søndag 12. oktober 2008

autumn

Høst er kosetid for meg. Krype opp i sofaen med et pledd og en kopp kakao, spise masse god mat...og litt for mye godis. Men høst er óg kulturtid med kino og konserter. Spesielt gleder jeg meg til min konsert med Flogging Molly!


Jeg elsker skjerf, og siden det er høst har jeg
enda en god unnskyldning for å kjøpe flere av de.. :)










En god kopp varm sjokolade,
laget fra bunnen av! ;)







Appelsinene begynner å bli gode nå, jeg planlegger et stort inntak!










Lepper skal holde seg silkemyke
til tross for kaldt klima.















En venn og jeg har vært borte i tanken på weekend tur til Dublin.. Herlig!












Et av h
østens beste oppfinnelser;
Fårikål!




















Ha en gledelig høst ;-)

3 kommentarer:

www.kristinakh.com sa...

Jeg er avhengig av skjerf. Tror jeg har 50-60 stk. Det er ille.

Bella. sa...

Kristina, DEt er ille det! :P Men skjerf er kult, så egentlig er det bare morro :)

Anonym sa...

Fårikål smaker hest, og har konsistensen til en kokt penis