torsdag 9. oktober 2008

Pk har bursdag!

Torsdag kveld, hva skjer? Det nærmer seg helg, og det nærmer seg bursdagen min. Bitene til den store festen begynner å falle på plass og alt det gjenstår å gjøre nå er å glede seg :) Det blir 100+ som kommer, vi skal ha pølser og pizza, velkomstdrink og vors for de nærmeste. Vi bestemte oss for å droppe leie av lys og bare kjører på med en vi kan få låne gratis av, anlegg får vi av Erik H. Hadde norskprøve idag, vet ikke helt om den gikk så bra, men jeg krysser fingrene ihvertfall. I morgen har jeg min første religionsprøve, håper den går hakket bedre. Over til noe helt annet; Idag var PKs dag! Han fylte 18, fikk lappen OG en konsertbillett til Flogging Molly i gave av meg (Rockefeller, 14.11)! Blir dritbra, jeg skal også på konserten. Stuk i byen, vors på Møllers og etterfulgt av deilig irsk rockemusikk, jippi! :) Til helgen blir det vel det vanlige jobbskiftet på Dromedar, er så lei, har lyst til å begynne å åpne snart! Blæh.

Jeg har fått byttet tilbake kjolen fra pretaportobello og gullskoene, egentlig like greit, hadde ikke brukt de noe særlig uansett tror jeg. Tok meg derfor turen til Strømmen i høstferien på utkikk etter en ny kjole, fant TO, pluss et skjerf og en vinterjakke. Kanskje like greit å sjekke utvalget i butikkene før man kaster seg over nettbutikkene tror jeg... :-p Forresten! Matias fra www.ghettofabulous.blogg.no har skrevet innlegg om meg, check it out!
BLOGGES!


Birthday boy










Flogging Molly - Drunken Lullabies

Ingen kommentarer: