mandag 3. november 2008

The Kite Runner

I dag tok vi russebilde (altså det portrettbilde med russelue), det ble ikke så kjempefint :p Er jo ikke noe å stresse med uansett, jeg sender det nok tilbake. Er kanskje litt kjip, men er usikker på om jeg har lyst til å betale noen 100 lapper for et bilde hvor jeg har en rød lue på liksom. Det får være grenser for hvor mye russen skal punge ut med. Dessuten skal jo russebildet bli tatt i russetiden, ikke tidlig november! F.eks dagen etter Lillehammer når man kommer på skolen dritings med fett hår og blåmerker.

Anyways, i går jeg kjøpte Drageløperen av Khaled Hosseini. Noen av dere har muligens sett den da den gikk på kino, men jeg tenkte jeg skulle lese boken før jeg evt så filmen. Det pleier å fungere best slik, har bare kommet til side 30 tror jeg, men synes den er kjempebra allerede ;D


I morgen skal jeg ut på tur med klassen til Hønefoss, skal være med på et FN rollespill hvor flere elever fra andre skoler også skal delta. Vi er delt inn i land, jeg er Storbritannia med tre andre gutter. Blir sikkert morsomt, det eneste minuset er at vi må møte opp på skolen 07.30 =/

PS! Sleng igjen blogglinkene deres, så får jeg sjekket ut deres også :)

BLOGGES!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Filmen er best, jeg vet.

Anonym sa...

har sett the kite runner, og den er sinnsykt bra! kanskje jeg skal lese boken jeg og :)

Anonym sa...

Åh, jeg elsker "The kite runner", leser du på engelsk eller norsk? Jeg har lest begge deler,og anbefaler å lese den på engelsk.. mister mye mening på norsk.. Og jeg lover deg, etter å ha lest boken blir man litt skuffet over filmen.. men slik er det jo alltid, hehe!
Kos deg med boken, den er fantastisk :D

Hilsen Bethina :)

Bella. sa...

Hei Bethina og gratulerer med dagen som var (om det er deg da:))

Leser den på norsk, men ser poenget ditt. Har lyst til å se filmen også såklart, men det er jo standard at den er dårligere enn det man har lest ja :)Håper alt går bra med deg<3

Anonym sa...

Ahh, den må vi lese i Engelsken! Orker ikkeeee, haha :). Skulle ha lest 30 sider til i dag, men neii da.

Hihi :)

Bella. sa...

Men den er jo bra da Jane :) Lover