mandag 22. september 2008

Mineral sminke

Har vært litt slapp med treningen og kostholdet i det siste, merker at skeier litt mer ut enn før og at jeg blodsukkeret mitt er så lavt at jeg holder på å sovne i timene av og til :( Men ting skal forbedres! Har satt meg som mål å ihvertfall få trent 3 ganger i uken, og jeg nekter å la den såkalte vinterdepresjonen smyge seg inn på meg i år også. Verste jeg vet!

Jeg har lyst til å skrive litt om bareMinerals også denne gangen, noen av dere har helt sikkert hørt om kosmetikkmerket med sine rene ingredienser ("så rent at du kan sove med det") og som jobber med huden - ikke mot. Selv bruker jeg både foundation og solpudder fra Lóreal Mineral serien, og en rosa rouge fra bareMinerals, veldig fornøyd med det :) I motsetning til andre make-up merker inneholder ikke I.d minerals: konserveringsmidler, parfyme, emulgatorer, mineralolje, kunstige fargestoffer eller andre kjemiske stoffer som kan gi sensitiv eller uren hud. I stedet inneholder den rene mineraler som ikke er skadelig for huden. I.d bare minerals er heller ikke testet på dyr, noe som er kjempebra :)

Jeg tror nok at mineral sminke egner seg best for de som ønsker å se mest mulig naturlige ut og jeg synes sminken sitter godt. Anbefales :) Egne erfaringer?

Nå skal jeg snart hoppe i seng, skal rise & shine imorgen 05.30, har kjøretime kl sju! :(
God kveld <3

2 kommentarer:

Kristine sa...

elsker mineral sminke, men i.d sminken er ikke såå bra som folk skal ha det til. men mineralsminken til Make Up Faktory er dødsbra! bare så du veet, hihi ;-)

AK sa...

Jeg har ikke prøvd det, men alle sier jo at det er så bra. Vurderer å kanskje kjøpe det neste gang:)