onsdag 24. september 2008

høstferie+russekort

Forandring fryder, som kjent. Idag lagde jeg noe indisk til middag, svin tikka pita. Jeg er litt stolt, for det smakte nemlig kjempegodt! :) Skrytskryt, hehe. Det begynner å haste litt med denne russebestillingen min, fristen for å få grunnpakken til kr 299 går ut på fredag og jeg har enda ikke helt bestemt meg for hva mottoet på russekortet mitt skal være! ;O Hva synes dere om disse?
1."Her er et kort. Gå hjem å spør mamma hva klitoris er."
2."Både gjær og begjær hever brødet, kom så skal vi bake!"
3."Gutten min er lekker og fin, han elsker meg og er bare min. Han har krøllete hår og lekker kropp, det verste er at han må blåses opp :("
4."Her har du det russekortet du maser sånn om!!!"

Høstferien starter fredag, og gjett om det skal bli deilig! I motsetning til å gjøre ingenting, skal jeg for en gangs skyld prøve å få noe produktivt ut av ferien (sier vel det hver gang men). Trene masse, øvelseskjøre masse, shoppe masse og jobbe litt. Skal vel prøve å få lagt ut litt bilder og sånt etter hvert, er bare litt treig :)

Ha en ellers herlig kveld folkens ;D <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

du trenger ikke bestemme deg for hva du skal ha på russekortet ditt nå, du kan vente helt til november med det, du går inn i og redigerer bestillingene din når du har funnet ut hva du vil da.
fin blogg:)

Bella. sa...

Ja, så det nå! :) Tusen takk for tipset, har bestilt nå.

Helene Kovac <3 sa...

hahaha, nr 3 var genial !!!

Bella. sa...

Ja, liker den jeg også! :)

Anonym sa...

1 var dritbra! haha!