mandag 27. oktober 2008

OD dag og Halloween fest

I morgen er det OD dag på skolen. For de som ikke vet hva det vil si, er Operasjon Dagsverk dagen hvor elevene på skolen skal ut å jobbe for å tjene penger til et felles veldedig formål organisert av skolen. Vi må samle inn minst 300 kr hver. Pk og jeg skal selge pølser utenfor Rema 1000 på Gystad, så det er bare å komme å kjøpe!:D 20 kr maks.


Lørdag 1. november blir det ny fest på Nore, denne gangen Halloween fest ala American style. Jeg gleder meg, har ikke "feiret" Halloween siden jeg gikk på barneskolen, men det skal bli gøy med alle som kler seg ut :) Aner ikke hva jeg skal kle meg ut som, noen forslag?
<3

PS! Jeg er glad i deg Jørgen :) Du er best<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

pølsesalget gikk litt i dass, det pokkers byråkratiet her i landet! ARG! Jeg kan jo nesten forstå det også, litt kjipt hvis vi gir hele jessheim salmonella og skitt fordi pølsene ikke var varme nok :S

Anonym sa...

Halloween er gøy:D

Karoline sa...

hmm.. du kan kle deg ut som.. hmm.. aner ikke jeg..haha.. <3

Anonym sa...

kle deg ut som matias

Anonym sa...

Kle deg ut som mora di, hun er skummel